Registreren, inloggen en beheer van je account


Maak snel bestellingen en raadpleeg de historiek van je aankopen, zowel online als in de winkel. 
Deze pagina legt uit hoe je jezelf registreert. En ook wat je kan verwachten als geregistreerde klant.  

 Er zijn 3 mogelijkheden:
a. Je bent reeds online geregistreerd bij ons, ga naar punt 1
b. Je e-mail is bij ons gekend, maar je bent nog niet online geregistreerd, ga naar punt 2
c. Je e-mail is nog niet gekend bij ons. Welkom als nieuwe klant, ga naar punt 3

1. Inloggen als geregistreerde klant.

Je bent al geregistreerd (indien nog niet geregistreerd, zie verder ). Ga naar www.dulst.be en klik op het klantsymbool rechts boven (pijl 1 op figuur, hiernaast getoond). In het linkerdeel "Ik ben al klant" vul je jouw e-mail adres en wachtwoord in. Klik op "Aanmelden" (pijl 2 op figuur) . 
Indien het aanloggen niet lukt, probeer dan onderstaande punt 2: Registeren als klant van Dulst, je emailadres is gekend.

2. Registreren als klant van Dulst, je e-mailadres is gekend in de winkel. 

Als je reeds onze nieuwsbrieven per e-mail ontvangt, is jouw e-mail adres bij ons bekend. Je kan eenvoudig registreren met dit e-mailadres.

  • Ga naar www.dulst.be en klik op het klantsymbool rechts boven (pijl 1 op figuur) .
  • Je krijgt het scherm hiernaast getoond. Klik op "Ik ben mijn wachtwoord vergeten" (pijl 3 op figuur) . 
  • Vul je e-mailadres, waarmee  je onze nieuwsbrief ontvangt, in. Druk op "Email versturen".
  • Je ontvangt binnen de 5 minuten een e-mail om het wachtwoord te kunnen wijzigen. Kijk ook je spam/ongewenste e-mail folder na. De e-mail, die je ontvangt, bevat een link. Klik erop. Indien je geen e-mail krijgt, gelieve contact op te nemen met ons via wijnen@dulst.be.
  • Je kan nu je wachtwoord (her)definiëren. Typ tweemaal het nieuwe wachtwoord in en klik op "Wachtwoord wijzigen".
  • Je bent nu geregistreerd. Volg de procedure van Inloggen als geregistreerde klant (zie hoger, punt 1).

3. Registreren als nieuwe klant, je e-mail adres is bij ons nog niet bekend.

Ga naar www.dulst.be en klik op het klantsymbool rechts boven (pijl 1 op figuur hiernaast getoond). Gebruik het rechterdeel onder "Ik ben een nieuwe klant". Vul alle gegevens in en ga door naar de volgende pagina's. Je zal je naam, e-mail, adres, enz. kunnen ingeven. Tevens zal je een wachtwoord kunnen aanmaken.
Indien het aanloggen niet lukt, probeer dan hogerstaand Registeren als klant van Dulst, je emailadres is gekend. (zie hoger, punt 2)

Vragen of problemen, neem contact op met ons via wijnen@dulst.be.

Wat zijn de voordelen als geregistreerde klant?

  • Snel online bestellen.
  • Snel reeds gekochte wijnen opnieuw bestellen.
  • Jaarlijkse getrouwheidscheque verzilveren.
  • Handig overzicht van al je aankopen (zowel in winkel als  online) van de laatste 3 jaar. Je kan onmiddellijk de technische infofiche van je wijn raadplegen.
  • Je profielgegevens zelf bepalen zoals betaalmethode, verzendmethode, adressen, BTW nummer, enz...

Hoe verzilver je de jaarlijkse getrouwheidscheque?

Voer je getrouwheidschequecode in bij het aanmaken van je bestelling. 
Als je wijnen toevoegt aan je winkelmandje kan je tevens de getrouwheidscheque code ingeven. Klik na ingeven van de code op het verificatie symbool (zwart vinkje). 
Je kan tevens via het winkelmandje scherm je code ingeven. Het winkelmandje scherm open je door rechts boven in je scherm op het winkelmandje symbool te klikken. 
Categorieën